mandag den 4. april 2011

Hot hot mama

Okay. Jeg er ikke modeblogger. Jeg er for kikset, for meget på barsel og for lidt fotogen.
MEN! Ingen regler uden undtagelser. Og i lørdags var jeg i byen med et par veninder for første gang i umindelige tider. Rødvin, dullerier, cocktails og dans i høje hæle til tæerne gjorde mere ondt end efter en marathon (som jeg aldrig har løbet, men jeg har mine formodninger).
Og i den anledning blev jeg dullet grundigt op i bedste 50er stil. Og fordi jeg selv synes jeg tog mig godt ud, og for at jeg kan huske det når jeg om et par dage igen går rundt i joggingbukser med uvasket hår fordi Vile har fundet ud af at kunne komme rundt og derfor ikke kan efterlades på gulvet udenfor badeværelset mens jeg bader - så kommer her et billede. Taget af min veninde Anne.(aftenens outfit bestod af: fine, røde sko med sløjfer (føtex), sorte ankelstrømper med røde hjerter (Divided), mørkeblå kjole (H&M), halskæde med røde plastikperler (et arvestykke) og røde ørenringe (Glitter)).
Outfittet var tilsat masser af øjenskygge, rød læbestift, store mængder mascara og hårlak nok til at gøre mig flov i flere måneder - og til at give mig Freekazoid-garn dagen derpå.
Men skønt var det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar