tirsdag den 10. november 2009

Lilla leg, lusk og lir

Så... Louise har sendt en lilla pil efter mig, så det er nu min pligt at lave et indlæg om lilla ting i mit hjem. Og det var faktisk ret hyggeligt at lede efter dem.
For en god ordens skyld sender jeg stafetten videre til drengene med farven gul.
Og så kan jeg starte med et billede som vidner om at blå ville have været en nemmere farve for mig at dokumentere. Vores flotte blå væg med gul og lir.



Første lilla objekt er en flot perleplade-hjerte-halskæde som min søde søster, Isabel, har lavet til mig. Jeg ved godt at den er mest lyserød, men den er også lilla. Og meget, meget fin.


Her er den omtalte lillesøster in action og oven i købet i lilla kjole. Smart!

Et udvalg i lilla kjoler og hatte hentet ud af klædeskabet.



Og lilla bøger har man vel også en lille bunke af. Mine bøger står ikke farvesorteret (men i et sindrigt system efter genre (fag-, skøn-, børne-, og poesi), sprog, forfatters efternavn og udgivelses år), så de måtte ud af reolen og ned i en bunke på gulvet.



På bordet lå lige en disc Sune lavede til mig i sommers. På den er en fin lille film hvor han laver mig et stykke grafitti ude ved skøjtehallen.
En lille lilla neglelak var der også i huset. Strategisk placeret ovenpå Bilka-avisen som også er lilla. Vi frabeder os dem ellers, men reklamebuddet forstod åbenbart ikke budskabet, så den kunne lige komme med i denne omgang.


Til sidst en lilla detalje (kraniet) på det fine billede jeg gav Sune i julegave sidste år. Farven kan være svær at se helt tydeligt, men det er lilla!

Tak for legen, Louise. Det var faktisk sjovt. Og jeg har allerede nu planlagt en torsdagstur til Fru Møllers Mølleri og den der genbrug du anbefaler. Vi snakker 26. november. Vi ses!
Og drenge - leg nu med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar